Доставка та повернення

ДОСТАВКА ПО КИЄВУ ТА УКРАЇНІ

Відправлення замовлень по Києву та Україні здійснюється службою доставки Нова Пошта. Вартість доставки оплачується покупцем, відповідно до тарифів НП: https://novaposhta.ua/delivery


Служба доставки Нова Пошта надає 4 дні безкоштовного зберігання замовлення у відділенні. По закінченню цього терміну посилка автоматично надсилається назад в інтернет-магазин. Якщо покупець вчасно не забрав замовлення з відділення НП (і замовлення повернулося назад в інтернет-магазин), то повторна доставка замовлення здійснюється за рахунок покупця.

З огляду на ситуацію у східному регіоні, доставка по Луганській і Донецькій областях тимчасово недоступна. Доставка замовлень здійснюється тільки по Україні.

Накладений платіж

Можлива оплата замовлення при отриманні на НП - в загальну вартість доставки враховується 20 грн. + 2% від суми замовлення (страховка цілісності доставки і переказ коштів). Накладений платіж сплачується покупцем.

Самовивіз з магазинів 8Bags (FURLA)

Покупець може самостійно забрати зарезервований товар в одному з магазинів 8Bags (FURLA). По наявності конкретного товару в магазинах можна проконсультуватися з менеджером інтернет-магазину.

ВАЖЛИВО! На «самовивіз товару» з магазину умови доставки, прописані на сайті, не поширюються (якщо ви обрали «самовивіз товару» з магазину – послуги адресної доставки, а також доставки на відділення НП не надаються).

ПОВЕРНЕННЯ

Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 27 Наказу Міністерства економіки України № 104 "Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами" обмін товару належної якості відбувається якщо:

  • товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів та ін .;
  • товар має повну комплектацію, цілісність упаковки не порушена;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережений розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром;
  • також товар підлягає поверненню і (або) обміну, якщо він має заводський брак.

Будь ласка, зверніть увагу, що при поверненні товару вартість доставки не повертається.

Повернення грошей відбувається шляхом перерахування коштів на банківську картку (повинні бути вказані всі банківські реквізити) протягом 7 днів.

Для оформлення повернення просимо завантажити, роздрукувати та заповнити заяву на повернення і передати її службою доставки разом з товаром.

Заява на повернення (скачати)

ГАРАНТІЯ

На усі товари компанії 8Bags (FURLA) поширюється гарантія відповідно до законодавства України. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є видаткова накладна. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів товару при його отриманні (комплектність визначається інструкцією).